fredag 9. oktober 2009

What's this? There's white things in the air


Så har snøen allerede kommet. Æsj. Misforstå meg rett; jeg liker snø, men bare ikke før Halloween. Alt det hvite lyser omgivelsene så fryktelig opp, og skjuler bladene som ligger på bakken etter å ha gjort trærne nakne. Snøen kunne for all del ha ventet med å dale ned til november. Men nå har jeg alt begynt å synge julesanger, fra Nightmare Before Christmas, og siden det snart er Halloween, synger jeg stadig vekk på "This is Halloween". Jeg gleder meg til Halloween. Ikke bare er det den beste tiden i året, men i år får jeg feire med pusen min. Det blir gøy, det! Hva jeg skal være, der i mot... Blir vel vampyr igjen. Men jeg kler å være vampyr, synes nå jeg. Dessuten trenger jeg jo ikke akkurat kle meg ut... Litt hvitere i ansiktet, så blir alt bra.

Jo, jeg bestemte meg så for å blogge. Hvorfor? Har ikke den minste anelse... Men hvorfor ikke? I løpet av de siste dagene har jeg skaffet meg facebook og profil på MCR's hjemmeside. Da var jo blogg det neste.

Denne helga er det Håndverksdager på Maihaugen, så klassa mi, Design og tekstil, skulle ha en utstilling. Så vi har en utstilling av dåpsluene vi har laget. Min er rød med silkebånd i kryss over midtstykket, og katteører. Kul og søt på samme gang, inspirert av goth og japansk gatemote. Men da vi var på Maihaugen i dag, følte jeg at jeg hadde havnet midt i et slags emo treff. Emos her, emos der... Over alt! Ikke at jeg har noe imot dem, det var bare så mange av dem. Pluss sosser... Sosser og emos... Hvor er gotherne hen? Vel, jeg kan vel føle meg ganske unik i byen, da, tipper jeg.

Marilyn Manson skulle til Norge den 8. november, og jeg var så forbanna for at jeg ikke kom til å få det med meg. Ikke har jeg råd, og jeg hadde sikkert ikke fått lov. Det er jo Manson. Men så ble konserten avlyst. Trist for dem som skulle dra, men jeg tenkte som så "da går jo ikke jeg glipp av noe". Så på en side ble det en liten seiersdans. Likevel... Jeg ville så gjerne se ham opptre!

Nå er det endelig helg. Takk og pris!
- Mag's Misery

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar